onsdag 29 juni 2011

Ny hemsida, ny verksamhet!

 Jag har äntligen haft sinnesro och dåligt väder nog att strukturera upp bloggen och göra om den till en riktig hemsida. Jag har länge tänkt göra om bloggen i wordpress och nu tog jag tag i det och passade på att göra det till en mer ordentlig firmasida på samma gång. Jag har lagt upp lite läsvärda artiklar, info om privatlektioner, kommande kurser i Malmö och sist men inte minst: Info om hundlägret som hålls i september!
Jag hoppas att ni gillar sidan och att den kan vara till hjälp. Den är inte riktigt klar utan jag kommer lägga till lite delar allteftersom, bland annat fyller jag på med träningsvideos och en webshop så fort jag fått ordning på systemet! Tills dess får ni hålla till godo med sidan som den är, kommentera gärna och säg vad ni tycker om nya upplägget och passa på att anmäla er till kurser och lägret om ni vill hitta på något kul med era hundar i sommar! Jag håller också på och planerar verksamheten inför hösten och kommer fortsätta jobba med Eva på Hundharmoni samt börja hålla kurser så smått i Malmö. Jag tror behovet av lättillgängliga kurser i Malmö är stort och hoppas kunna fylla en lucka som jag tycker finns. Tills vi ses igen önskar jag er alla en riktigt trevlig sommar!

Följ äventyret här: R+ Hundskola

1 kommentar:

  1. Fin sida! Jag har också ny sida och blogg till Hundfokus, du hittar den på www.hundfokus.com. Man kan nog säga att jag har lite mera rosa och turkos på min sida..hmm...men samma tänk ;-)Känner mig lite sugen på lägret..men har inte tränat agility alls med Juno e-som hon inte varit frisk förut. Vad tror du? Vi kanske kan köra en light variant../Marja

    SvaraRadera